До управління Пенсійного фонду України в Кельменецькому районі за консультаціями звернулося 3085 осіб

07.08.2014 | 09:26
Версія для друкуВерсія для друкуВідправити на e-mailВідправити на e-mail
Район: 
Кельменецький район

Реалізація конституційного права громадян на звернення, підвищення якості їх обслуговування – одне із пріоритетних завдань  управління Пенсійного фонду України в районі. Тому, робота управління направлена на своєчасне і зрозуміле інформування жителів району про зміни в пенсійному законодавстві, права і обов’язки громадян. І це є важливою частиною діалогу посадових осіб із суспільством. Про це зазначає начальник відділу з обслуговування та розгляду звернень громадян управління Оксана Корогода.

Протягом січня – липня поточного року до приймальної громадян за консультаціями  звернулося 3085 осіб, з них 1594 – з питань пенсійного забезпечення, 1491 – для отримання різних довідок та пенсійних посвідчень.

На особистий прийом до керівництва звернулося 155 осіб, під час виїзних прийомів – 105,  під час роботи «мобільного соціального» офісу – 69 жителів району. Розглянуто 9 письмових звернень. Питання, які порушувалися у зверненнях громадян до управління Фонду в районі: 147 - щодо призначення та перерахунку пенсії; 57 – щодо сплати внесків та інших платежів; 39 – щодо роз’яснення норм пенсійного законодавства. Проявів вчинення корупційних діянь спеціалістами управління, не виявлено.

Зручною та ефективною формою консультування громадян є забезпечення функціонування щоденної  роботи «гарячої» телефонної лінії (03732) 21497)  та спілкування громадян за допомогою програми Skype(upfu_kelmenci). Цими послугами скористалось відповідно 130 та 19 громадян з різних населених пунктів району. Застосування цих новітніх технологій, наразі, є найбільш актуально. Спеціалісти відділу з обслуговування та розгляду звернень громадян консультують також про механізм взяття на облік переселенців зі Сходу України – отримувачів пенсійних виплат, формуванням їх пенсійних справ, порядком виплати пенсії, інформують про їх права та обов’язки, шляхи розв’язання соціально – побутових проблем.

  •  

  •  

  •  

  •  
-