ХТО МОЖЕ ОТРИМАТИ ДОПОМОГУ (МАТЕРІАЛЬНЕЗАБЕЗПЕЧЕННЯ) ЗА РАХУНОК КОШТІВ ФОНДУ Ссылка на источник:

18.03.2016 | 11:47
Версія для друкуВерсія для друкуВідправити на e-mailВідправити на e-mail
Район: 
Кельменецький район

Якщо Ви

—застрахована особа, (перебуваєте (або перебували) у трудових відносинах з підприємствами, установами, організаціями чи фізичними особами, або були добровільно застрахованими);

—приїхали з тимчасово окупованої території або районів проведення антитерористичної операції;

—у Вас в сім'ї померла працююча застрахована особа. (відповідно до постанови правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності від 26.12.2014 № 37 «Про затвердження Порядку надання матеріального забезпечення за рахунок коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції» — далі Порядок № 37).

ЯКУ ДОПОМОГУ ВИ МОЖЕТЕ ОТРИМАТИ ЗА РАХУНОК КОШТІВ ФОНДУ:

1) Допомога по тимчасовій непрацездатності згідно з Порядком № 37 надається в разі настання страхового випадку до моменту переміщення застрахованої особи (тобто оплата листка непрацездатності);

2)Допомога по вагітності та пологах згідно з Порядком № 37 надається в разі настання страхового випадку до моменту переміщення застрахованої особи, а також в разі настання страхового випадку протягом 30 тижнів з дати переміщення застрахованої особи (оплата відпустки по вагітності та пологах, що надається на основі листка непрацездатності);

3) Допомога на поховання (крім поховання пенсіонерів, безробітних та осіб, які померли від нещасного випадку на виробництві) згідно з Порядком № 37 надається в разі настання страхового випадку до моменту переміщення отримувача допомоги.

ЯКІ ДОКУМЕНТИ ВАМ НЕОБХІДНІ:

Для отримання матеріального забезпечення по тимчасовій непрацездатності, по вагітності та пологах:

—листок непрацездатності;

—копія першої — четвертої, одинадцятої — шістнадцятої сторінок паспорта або іншого документа, що посвідчує особу;

—копія реєстраційного номера облікової картки платника податків (не надається фізичними особами, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному органу державної фіскальної служби і мають відмітку у паспорті);

—копія довідки про взяття її на облік як особи, яка переміщується з тимчасово окупованої території України або району проведення антитерористичної операції, виданій в порядку, передбаченому постановою Кабінету Міністрів України від 01.10.2014 № 509 «Про облік осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції»;

—довідка, видана застрахованій особі банківською установою, про відкриття поточного рахунку для зарахування матеріального забезпечення (за наявності); копію трудової книжки (за наявності);

—довідка про нараховану заробітну плату за відповідний розрахунковий період (помісячно) із зазначенням видів виплат та кількості відпрацьованих днів (годин) (за наявності);

—у разі необхідності для призначення допомоги по тимчасовій непрацездатності в розмірі сто відсотків середньої заробітної плати (доходу) застраховані особи, зазначені в абзаці п'ятому частини першої статті 37 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням», або в пункті 5 частини першої статті 24 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування», додають копії відповідних посвідчень або інші документи, які підтверджують право на пільгу;

—копія свідоцтва про народження дитини (для встановлення віку дитини при оплаті листка непрацездатності по догляду за хворою дитиною);

—копія договору про добровільну участь у системі загальнообов'язкового державного соціального страхування (далі — договір про добровільну участь) та наявну інформацію про сплачені суми єдиного внеску, зокрема копії квитанцій про сплату єдиного внеску, для добровільно застрахованих осіб. Для отримання допомоги на поховання одержувач допомоги (або застрахована особа у разі смерті члена її сім'ї):

— свідоцтво про смерть, видане органом державної реєстрації актів цивільного стану, та витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про смерть для отримання допомоги на поховання (у разі реєстрації смерті виконавчим органом сільської, селищної, міської ради — довідка);

— копія першої — четвертої, одинадцятої — шістнадцятої сторінок паспорта або іншого документа, що посвідчує особу;

—копія реєстраційного номера облікової картки платника податків (не надається фізичними особами, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному органу державної фіскальної служби і мають відмітку у паспорті);

—копія довідки про взяття на облік;

—довідка, видана одержувачу допомоги (або застрахованій особі) банківською установою, про відкриття поточного рахунку для зарахування матеріального забезпечення (за наявності);

— копія договору про добровільну участь та наявну інформацію про сплачені суми єдиного внеску, зокрема копії квитанцій про сплату єдиного внеску, для добровільно застрахованих осіб. 

  •  

  •  

  •  

  •  
-