Про якість та переваги обслуговування пенсіонерів банківськими установами

13.02.2014 | 09:40
Версія для друкуВерсія для друкуВідправити на e-mailВідправити на e-mail
Район: 
Кельменецький район

З таким порядком денним в управлінні Пенсійного фонду України в Кельменецькому районі відбулася чергова зустріч в форматі «круглого столу» з представниками банківських установ, які розташовані на території районного центру. Про це повідомляє головний спеціаліст з організаційно – інформаційної роботи управління Анжеліка Каралаш. Зручність і переваги отримувати пенсію через вкладні рахунки в банківських установах відмітили майже 4 тисячі пенсіонерів району, які користуються цими послугами. Це дало можливість Пенсійному фонду в минулому році зекономити 804,2 тис.грн. поштових видатків на доставку пенсії. Однак, тривожним є факт, що у грудні 2013 року припинено функціонування чотирьох філій, з них три – в сільській місцевості.

Особливу увагу банкірів зосереджено також на якості обслуговування, недопущення черг, вивчення можливостей розширення операційних кас та мережі банкоматів, збільшення кількості днів роботи та продовження операційного дня в збіркасах на селі. Банківським працівникам рекомендовано виконувати зобов'язання щодо доставки пенсійних виплат за вимогою пенсіонера.

Представники банківських установ, в свою чергу, представили програми щодо обслуговування пенсіонерів через вкладні рахунки, проілюстрували пакети послуг та сервіси при відкритті платіжних карток, рекламували умови депозитних програм та різноманітних акцій.

В ході зустрічі накреслено спільні плани співробітництва, спрямовані на європейські стандарти якості обслуговування громадян: оперативність, довіра, розуміння, зручність, економія часу та коштів, надійність, вивчення потреб клієнтів. Досягнуто домовленості щодо обміну роз'яснювальними матеріалами та періодичним оновленням інформаційних стендів.

  •  

  •  

  •  

  •  
-