Адмінпослуги на відповідність вимогам Закону України «Про металобрухт»

Версія для друкуВерсія для друкуВідправити на e-mailВідправити на e-mail

  Форми заяви                                                                             ЗАТВЕРДЖУЮ

Заступник голови – начальник управління економічного розвитку районної державної адміністрації

___________ А. Світлий

___ ____________2013

інформаційна  картка

адміністративної  послуги

з видачі акту  обстеження місцевими державними адміністраціями спеціалізованих підприємств, їх приймальних пунктів та приймальних пунктів спеціалізованих  металургійних переробних підприємств (брухт чорних металів) на відповідність вимогам Закону України «Про металобрухт»

Кельменецька районна державна адміністрація, управління економічного розвитку

Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги

1

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

Чернівецька обл., Кельменецький район, смт. Кельменці, пл.Центральна, 2, каб.№6, управління економічного розвитку

2

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

Понеділок – четвер з 800 до 1715, п'ятниця з 800 до 1600,обідня перерва з 1300 до 1400.

3

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

тел.: (03732) 2-06-99

E-mail:  svitlana1o10@meta.ua

Сайт: http://kelmenci.com/rda/

Нормативна акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закон України

Закон України «Про металобрухт»

Закон України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності"

5

Акти Кабінету Міністрів України

-

6

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 31.10.2011 №183 "Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності із заготівлі, переробки, металургійної переробки металобрухту кольорових і чорних металів", зареєстрований у Міністерстві юстиції України від 18.11.2011 за № 1321/20059.

Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 03.11.2011 № 191 "Про затвердження зразків актів обстеження суб’єктів господарювання", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 15.12.2011  за №1437/20175.

7

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

Розпорядження Кельменецької районної державної адміністрації 05.07.2012 №277 «Про зміни в складі комісій, рад, комітетів, робочих груп та дорадчих органів районної державної адміністрації»

Умови отримання адміністративної послуги

8

Підстава для одержання адміністративної послуги

Для отримання  ліцензії на заготівлю та переробку металобрухту чорних металів

9

Вичерпний перелік документів, необхідний для отримання адміністративної послуги, а також вимог до них

  1. Заява на  районну державну адміністрацію про видачу акта обстеження.
  2. Витяг з ЄДРПОУ.
  3. Копія установчих документів (статуту).
  4. Копія ліцензії наявної діючої або недіючої ліцензії.
  5. Копія свідоцтва про право сплати єдиного податку.
  6. Копія повідомлення про включення платника податків до категорії платників окремих податків.
  7. Дозвіл територіального управління Держгірпромнагляду по Чернівецькій області на початок виконання робіт підвищеної небезпеки.
  8. Дозвіл Кельменецького районного сектору управління державної техногенної безпеки в Чернівецькій області на початок  роботи.
  9. Висновок Кельменецького міжрайонного управління державної  санітарно-епідеміологічної служби в Чернівецькій області на початок  роботи.
  10. Висновок управління охорони навколишнього природного середовища в Чернівецькій області про екологічну придатність.
  11. Копія документу, що підтверджує право власності (постійного користування), договору оренди (суборенди) земельної ділянки площею не менше 1000 кв.м (чорні метали), зареєстровані в установленому порядку.
  12. Копія плану-схеми земельної ділянки (виробничої площі).
  13. Копія технічного паспорту на брухтопереробне обладнання.
  14. Копія технічного паспорту на вантажопідйомне обладнання.
  15. Копія документа, що посвідчує дату останнього технічного огляду вантажопідйомного обладнання.
  16. Копія технічного паспорту на вагове обладнання.
  17. Копія свідоцтва про повірку вагового обладнання.
  18. Копія технічного паспорту на вимірювальний засіб, що забезпечує проведення радіаційного контролю.
  19. Копія свідоцтва про повірку вимірювального засобу, що забезпечує проведення радіаційного контролю.
  20. Копія договору оренди (суборенди) або договору закріплення майна на праві господарського відання брухтопереробного, вантажопідйомного, вагового обладнання та вимірювального засобу (у разі, якщо відповідне обладнання не перебуває у власності підприємства).

       Копії документів завіряються печаткою підприємства-заявника.

10

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Документи подаються  нарочним або поштовим способом. 

11

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

безоплатно 

У разі платності:

1)

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

-

2)

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

-

3)

Розрахунковий рахунок для внесення плати

-

12

Строк надання адміністративної послуги

 15 днів

13

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

1. подання документів, зазначених у пункті 9, з порушенням вимог щодо комплектності;

2. невідповідності поданих документів чинному законодавству України

14

Результат надання адміністративної послуги

1. Видача акту  обстеження місцевими державними адміністраціями спеціалізованих підприємств, їх приймальних пунктів та приймальних пунктів спеціалізованих  металургійних переробних підприємств ( брухт чорних металів) або  надання обґрунтованої відповіді із зазначенням причин відмови

2. Рішення районної комісії райдержадміністрації про відмову у наданні послуги у випадках:

- подання документів, зазначених у пункті 2, з порушенням вимог щодо комплектності;

- невідповідності поданих документів чинному законодавству України;

- невідповідність одержувача Ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з заготівлі, переробки, металургійної переробки металобрухту кольорових і чорних металів;

- звернення з питань, які не належать до компетенції адміністративного органу.

15

Способи отримання відповіді (результату)

Особисто (за дорученням)за адресою смт Кельменці, пл.Центральна, 2, каб.№6, управління економічного розвитку або поштою. 

16

Примітка

 

Заступник начальника – начальник

Відділу економічного розвитку,

споживчого ринку та підприємництва

управління економічного розвитку

районної державної адміністрації                                                І.І.Урсуляк


ЗАТВЕРДЖУЮ

Заступник голови – начальник управління економічного розвитку районно державної адміністрації

___________ А. Світлий

___ ____________2013

 

інформаційна  картка

адміністративної  послуги

з видачі акту  обстеження місцевими державними адміністраціями спеціалізованих підприємств, їх приймальних пунктів та приймальних пунктів спеціалізованих  металургійних переробних підприємств  (брухт кольорових металів) на відповідність вимогам Закону України «Про металобрухт»

Кельменецька районна державна адміністрація, управління економічного розвитку

Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги

 

1

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

Чернівецька обл., Кельменецький район, смт. Кельменці, пл.Центральна, 2, каб.№6, управління економічного розвитку

 

2

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

Понеділок – четвер з 800 до 1715, п'ятниця з 800 до 1600, обідня перерва з 1300 до 1400.

 

3

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

тел.: (03732) 2-06-99

E-mail:  svitlana1o10@meta.ua

Сайт: http://kelmenci.com/rda/

 

Нормативна акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

 

4

Закон України

Закон України «Про металобрухт»

Закон України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності"

 

5

Акти Кабінету Міністрів України

-

 

6

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 31.10.2011 №183 "Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності із заготівлі, переробки, металургійної переробки металобрухту кольорових і чорних металів", зареєстрований у Міністерстві юстиції України від 18.11.2011 за № 1321/20059.

Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 03.11.2011 № 191 "Про затвердження зразків актів обстеження суб’єктів господарювання", зареєстрований в Міністерстві юстиції України

15.12.2011  за №1437/20175.

 

7

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

Розпорядження Кельменецької районної державної адміністрації 05.07.2012 №277 «Про зміни в складі комісій, рад, комітетів, робочих груп та дорадчих органів районної державної адміністрації»

 

Умови отримання адміністративної послуги

8

Підстава для одержання адміністративної послуги

Для отримання  ліцензії на заготівлю та переробку металобрухту кольорових металів

 

9

Вичерпний перелік документів, необхідний для отримання адміністративної послуги, а також вимог до них

  1. Заява на  районну державну адміністрацію про видачу акта обстеження.
  2. Витяг з ЄДРПОУ.
  3. Копія установчих документів (статуту).
  4. Копія ліцензії наявної діючої або недіючої ліцензії.
  5. Копія свідоцтва про право сплати єдиного податку.
  6. Копія повідомлення про включення платника податків до категорії платників окремих податків.
  7. Дозвіл територіального управління Держгірпромнагляду по Чернівецькій області на початок виконання робіт підвищеної небезпеки.
  8. Дозвіл Кельменецького районного сектору управління державної техногенної безпеки в Чернівецькій області на початок  роботи.
  9. Висновок Кельменецького міжрайонного управління державної  санітарно-епідеміологічної служби в Чернівецькій області на початок  роботи.
  10. Висновок управління охорони навколишнього природного середовища в Чернівецькій області про екологічну придатність.
  11. Копія документу, що підтверджує право власності (постійного користування), договору оренди (суборенди) земельної ділянки площею не менше 500 кв.м (кольорові метали), зареєстровані в установленому порядку.
  12. Копія плану-схеми земельної ділянки (виробничої площі).
  13. Копія технічного паспорту на брухтопереробне обладнання.
  14. Копія технічного паспорту на вантажопідйомне обладнання.
  15. Копія документа, що посвідчує дату останнього технічного огляду вантажопідйомного обладнання.
  16. Копія технічного паспорту на вагове обладнання.
  17. Копія свідоцтва про повірку вагового обладнання.
  18. Копія технічного паспорту на вимірювальний засіб, що забезпечує проведення радіаційного контролю.
  19. Копія свідоцтва про повірку вимірювального засобу, що забезпечує проведення радіаційного контролю.
  20. Копія договору оренди (суборенди) або договору закріплення майна на праві господарського відання брухтопереробного, вантажопідйомного, вагового обладнання та вимірювального засобу (у разі, якщо відповідне обладнання не перебуває у власності підприємства).

       Копії документів завіряються печаткою підприємства-заявника.

 

10

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Документи подаються  нарочним або поштовим способом. 

 

11

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

безоплатно 

 

У разі платності:

 

1)

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

-

 

2)

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

-

 

3)

Розрахунковий рахунок для внесення плати

-

 

12

Строк надання адміністративної послуги

 15 днів

 

13

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

1. подання документів, зазначених у пункті 9, з порушенням вимог щодо комплектності;

2. невідповідності поданих документів чинному законодавству України

 

14

Результат надання адміністративної послуги

1. Видача акту  обстеження місцевими державними адміністраціями спеціалізованих підприємств, їх приймальних пунктів та приймальних пунктів спеціалізованих  металургійних переробних підприємств (брухт кольорових металів) або  надання обґрунтованої відповіді із зазначенням причин відмови

2. Рішення районної комісії райдержадміністрації про відмову у наданні послуги у випадках:

- подання документів, зазначених у пункті 2, з порушенням вимог щодо комплектності;

- невідповідності поданих документів чинному законодавству України;

- невідповідність одержувача Ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з заготівлі, переробки, металургійної переробки металобрухту кольорових і чорних металів;

- звернення з питань, які не належать до компетенції адміністративного органу.

 

15

Способи отримання відповіді (результату)

Особисто (за дорученням)за адресою смт Кельменці, пл.Центральна, 2, каб.№6, управління економічного розвитку або поштою. 

 

16

Примітка

 

 

 

Заступник начальника – начальник

Відділу економічного розвитку,

споживчого ринку та підприємництва

управління економічного розвитку

районної державної адміністрації                                                І.І.Урсуляк


ЗАТВЕРДЖУЮ

Заступник голови – начальник управління економічного розвитку районної державної адміністрації

___________ А. Світлий

___ ____________2013

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА 

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

із складання акту  обстеження місцевими державними адміністраціями спеціалізованих підприємств, їх приймальних пунктів та приймальних пунктів спеціалізованих  металургійних переробних підприємств

(брухт чорних металів) на відповідність вимогам Закону України «Про металобрухт»

з/п

Етапи послуги

Відповідальна посадова особа і структурний підрозділ

Дія

Термін виконання

(днів)

В

У

П

З

1

Прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративної послуги, здійснення їх реєстрації

Управління економічного розвитку

 

+

 

 

 

 

1-й

2

Розгляд пакета документів, поданого одержувачем адміністративної послуги

Управління економічного розвитку райдержадміністрації, члени районної комісії із складання актів обстеження

 

+

 

 

2-4-й

3

Прийняття районною комісією рішення про обстеження спеціалізованих підприємства та їх приймальних пунктів на відповідність вимогам відповідного Закону України «Про металобрухт»  або відмову в його обстеженні

Районна комісія із складання актів з обстеження суб’єктів господарювання, що займаються операціями з металобрухтом та здійснення контролю за їх діяльністю

 

 

 

 

+

 

 

 

 

 

5-й

4

Проведення районною комісією, з виїздом на місце провадження діяльності, обстеження спеціалізованих підприємства та їх приймальних пунктів на відповідність Ліцензійним умовамта поданим документам

Районна комісія із складання актів з обстеження суб’єктів господарювання, що займаються операціями з металобрухтом та здійснення контролю за їх діяльністю

+

 

 

 

 

 

6-9-й

   5

Прийняття рішення про видачу акта обстеження спеціалізованого підприємства та  їх приймальних пунктів на відповідність вимогам відповідного Закону України «Про металобрухт»або відмова в його видачі

Районна комісія із складання актів з обстеження суб’єктів господарювання, що займаються операціями з металобрухтом та здійснення контролю за їх діяльністю

 

 

 

 

 

+

 

 

10-й

6

Видача акта обстеження або надсилання листа з обґрунтуванням причин відмови.

Управління економічного розвитку райдержадміністрації

+

 

 

 

 

11-й

Загальна кількість днів надання послуги – 11

Загальна кількість днів (передбачена законодавством) - 15

Умовні позначки: В-виконує, У- бере участь, П - погоджує, З - затверджує

 

Заступник начальника – начальник

Відділу економічного розвитку,

споживчого ринку та підприємництва

управління економічного розвитку

районної державної адміністрації                                                          І.І.Урсуляк

ЗАТВЕРДЖУЮ

Заступник голови – начальник управління економічного розвитку районної державної адміністрації

___________ А. Світлий

___ ____________2013

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА 

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

із складання акту  обстеження місцевими державними адміністраціями спеціалізованих підприємств, їх приймальних пунктів та приймальних пунктів спеціалізованих  металургійних переробних підприємств

(брухт кольорових металів)

на відповідність вимогам Закону України «Про металобрухт»

з/п

Етапи послуги

Відповідальна посадова особа і структурний підрозділ

Дія

Термін виконання

(днів)

В

У

П

З

1

Прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративної послуги, здійснення їх реєстрації

Управління економічного розвитку

 

+

 

 

 

 

1-й

2

Розгляд пакета документів, поданого одержувачем адміністративної послуги

Управління економічного розвитку райдержадміністрації, члени районної комісії із складання актів обстеження

 

+

 

 

2-4-й

3

Прийняття районною комісією рішення про обстеження спеціалізованих підприємства та їх приймальних пунктів на відповідність вимогам відповідного Закону України «Про металобрухт»  або відмову в його обстеженні

Районна комісія із складання актів з обстеження суб’єктів господарювання, що займаються операціями з металобрухтом та здійснення контролю за їх діяльністю

 

 

 

 

+

 

 

 

 

 

5-й

4

Проведення районною комісією, з виїздом на місце провадження діяльності, обстеження спеціалізованих підприємства та їх приймальних пунктів на відповідність Ліцензійним умовамта поданим документам

Районна комісія із складання актів з обстеження суб’єктів господарювання, що займаються операціями з металобрухтом та здійснення контролю за їх діяльністю

+

 

 

 

 

 

6-9-й

   5

Прийняття рішення про видачу акта обстеження спеціалізованого підприємства та  їх приймальних пунктів на відповідність вимогам відповідного Закону України «Про металобрухт»або відмова в його видачі

Районна комісія із складання актів з обстеження суб’єктів господарювання, що займаються операціями з металобрухтом та здійснення контролю за їх діяльністю

 

 

 

 

 

+

 

 

10-й

6

Видача акта обстеження або надсилання листа з обґрунтуванням причин відмови.

Управління економічного розвитку райдержадміністрації

+

 

 

 

 

11-й

Загальна кількість днів надання послуги – 11

Загальна кількість днів (передбачена законодавством) - 15

Умовні позначки: В-виконує, У- бере участь, П - погоджує, З - затверджує

 

Заступник начальника – начальник

відділу економічного розвитку,

споживчого ринку та підприємництва

управління економічного розвитку

районної державної адміністрації                                                               І.І.Урсуляк

 

  •  

  •  

  •  

  •  
-