• Пам'ятки та поради
  • Звернення громадян
  • Громадянське суспільство

Пам'ятки та поради

Звернення громадян

  • Як направити електронне звернення

Форма для подання електронних звернень громадян до

Кельменецької районної державної адміністрації

 

Установа

Кельменецька районна державна адміністрація

площа Центральна, 2, смт  Кельменці,  Чернівецька область, 60100

.

Електронне звернення*

       Індивідуальне           Колективне

(Необхідне відмітити)

Прізвище, ім’я, по батькові

 

Місце проживання громадянина (заявника)

 

Вид звернення:

Пропозиція (зауваження), заява (клопотання), скарга,** прохання чи вимога  (Необхідне відмітити)

 

Зміст звернення

(Суть порушеного питання, зауваження, заяви, скарги, прохання чи вимоги).

Дата подачі електронного звернення

 

 

Прошу надати відповідь у визначений законом термін. Відповідь надати:

Електронна поштова адреса, або відомості про інші засоби звязку із заявником (контактний номер телефону)

(Вказати e-mail)

Підпис заявника (у разі наявності електронного цифрового підпису)

 

*Примітка: звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями

** Під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги, викладені відповідно до вимог статті 3 Закону України «Про звернення громадян».

Пропозиція (зауваження) - звернення громадян, де висловлюються порада, рекомендація щодо діяльності органів державної влади і місцевого самоврядування, депутатів усіх рівнів, посадових осіб, а також висловлюються думки щодо врегулювання суспільних відносин та умов життя громадян, вдосконалення правової основи державного і громадського життя, соціально-культурної та інших сфер діяльності держави і суспільства.

Заява (клопотання) - звернення громадян із проханням про сприяння реалізації закріплених Конституцією та чинним законодавством їх прав та інтересів або повідомлення про порушення чинного законодавства чи недоліки в діяльності підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, народних депутатів України, депутатів місцевих рад, посадових осіб, а також висловлення думки щодо поліпшення їх діяльності. Клопотання - письмове звернення з проханням про визнання за особою відповідного статусу, прав чи свобод тощо.

Скарга - звернення з вимогою про поновлення прав і захист законних інтересів громадян, порушених діями (бездіяльністю), рішеннями державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян, посадових осіб.

Про звернення громадян

Конституція України та  Закон України «Про звернення громадян» надає право усім громадянам України звертатися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об’єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб  із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення. Під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.

 Відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян» у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимогита  підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.

В електронному зверненні мають бути зазначені всі вищевказані вимоги. Крім того, слід також вказати електронну поштову адресу, на яку заявнику буде надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Зміст звернення має бути стислим та інформативним, містити конкретні факти по суті питання.

Звернення надсилається органам виконавчої влади, до повноважень яких належить вирішення порушених у ньому питань.

На прохання заявника відповідь на його звернення може надаватися електронною поштою.

Звернутися до Кельменецької  районної державної адміністрації  можна в письмовій формі, надіславши листа за адресою: площа Центральна, 2 смт Кельменці Чернівецька область 60100, або подавши його до відділу документообігу, контролю та звернень громадян апарату районної державної адміністрації за тією ж адресою (каб.№ 48),

 а також за  телефоном  «Гарячої лінії»  (2 05 80 -  відділ документообігу, контролю та звернень громадян  апарату райдержадміністрації ) та довіри   (2 06 55 -  голова райдержадміністрації) в робочі дні.  

Письмове звернення можна також надіслати з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв'язку на адресу: kelm_rda@bukoda.gov.ua,  politic2007@meta.ua, kelm_rda@ukr.net.

Звернення не приймається до розгляду, якщо:

- порушене у зверненні питання не належить до компетенції органів виконавчої влади;

- не вказані прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, не зазначено дату, електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь;

- у тексті звернення не викладено суті порушеного питання.

 

Начальник відділу документообігу, контролю

та звернень громадян апарату райдержадміністрації                          І.Антонюк

Громадянське суспільство