• Виїзні прийоми громадян
  • Графік особистого прийому громадян у Кельменецькій районній державній адміністрації
  • Склад постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян Кельменецької районної державної адміністрації
  • Нормативна база
  • Відділ документообігу, контролю та звернення громадян апарату районної державної адміністрації
  • Як направити електронне звернення
  • Інформаційні повідомлення

Виїзні прийоми громадян

Графік виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації на II півріччя 2018 року

з/п

Посадова особа, яка проводить прийом

Дата проведення

Сільська рада

1

Швець Віталій Михайлович

голова районної державної адміністрації

липень

серпень

вересень

жовтень

листопад

грудень

Вовчинецька

Лівинецька

Бурдюзька

Новоселецька

Коновська

Ленковецька

2

Урсуляк Ігор Іванович

перший заступник голови районної державної адміністрації

липень

серпень

вересень

жовтень

листопад

грудень

Лукачанська

Подвір’ївська

Оселівська

Мошанецька

Бабинська

Комарівська

3

Петіченко Еліна Юріївна

керівник апарату районної державної адміністрації

липень

серпень

вересень

жовтень

листопад

грудень

Бернівська

Козирянська

Івановецька

Зеленецька

Вартиковецька

Грушовецька

Згідно розпорядження районної державної адміністрації №130 від 18.05.2018 

 

Графік виїзних прийомів громадян керівництвом обласної державної адміністрації на IV квартал 2018 року

 

Графік особистого прийому громадян у Кельменецькій районній державній адміністрації

  

Прийом веде

Посада

Дні і години

прийому

1.

 

Швець

Віталій

Михайлович

 

Голова районної державної адміністрації

 

Щопонеділка кожного місяця

з 9 до 17 години

 

2.

 

УРСУЛЯК

Ігор

Іванович

 

Перший заступник голови районної державної адміністрації

 

 

Щовівторка  

кожного місяця

з 9 до 17 години

3.

 

Заступник голови районної державної адміністрації

 

Щочетверга

кожного місяця

з 9 до 17 години

4.

 

ПЕТІЧЕНКО

Еліна

Юріївна

 

Керівник апарату районної державної адміністрації

 

Щосереди

 кожного місяця

з 9 до 17 години

 

 Графік особистого прийому громадян у Чернівецькій обласній державній адміністрації

 

 

Склад постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян Кельменецької районної державної адміністрації

 

Швець
Віталій Михайлович
 
голова райдержадміністрації, голова комісії
Петіченко
Еліна Юріївна
 
керівник апарату райдержадміністрації
Антонюк
Інна Іванівна
начальник  відділу документообігу, контролю  та звернень громадян апарату райдержадміністрації, секретар комісії
 
Члени комісії:
 
 
Буняк
Сергій Леонідович
 
Кельменецький селищний голова
 
Гарбуз
Володимир Миколайович
начальник відділу  правового забезпечення, взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної,  режимно-секретної роботи та з питань надзвичайних ситуацій апарату райдержадміністрації                   
 
Дворський
Артем Володимирович
головний спеціаліст з правових питань відділу  правового забезпечення, взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної, режимно-секретної роботи та з питань надзвичайних ситуацій апарату райдержадміністрації   
 
Ганжелюк
Василь Іванович
начальник відділу агропромислового та економічного розвитку районної державної адміністрації
 
Руснак
Ліна Володимирівна
начальник  управління  праці  та  соціального
захисту населення райдержадміністрації

 

Відділ документообігу, контролю та звернення громадян апарату районної державної адміністрації

Як направити електронне звернення

Форма для подання електронних звернень громадян до

Кельменецької районної державної адміністрації

 

Установа

Кельменецька районна державна адміністрація

площа Центральна, 2, смт  Кельменці,  Чернівецька область, 60100

.

Електронне звернення*

       Індивідуальне           Колективне

(Необхідне відмітити)

Прізвище, ім’я, по батькові

 

Місце проживання громадянина (заявника)

 

Вид звернення:

Пропозиція (зауваження), заява (клопотання), скарга,** прохання чи вимога  (Необхідне відмітити)

 

Зміст звернення

(Суть порушеного питання, зауваження, заяви, скарги, прохання чи вимоги).

Дата подачі електронного звернення

 

 

Прошу надати відповідь у визначений законом термін. Відповідь надати:

Електронна поштова адреса, або відомості про інші засоби звязку із заявником (контактний номер телефону)

(Вказати e-mail)

Підпис заявника (у разі наявності електронного цифрового підпису)

 

*Примітка: звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями

** Під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги, викладені відповідно до вимог статті 3 Закону України «Про звернення громадян».

Пропозиція (зауваження) - звернення громадян, де висловлюються порада, рекомендація щодо діяльності органів державної влади і місцевого самоврядування, депутатів усіх рівнів, посадових осіб, а також висловлюються думки щодо врегулювання суспільних відносин та умов життя громадян, вдосконалення правової основи державного і громадського життя, соціально-культурної та інших сфер діяльності держави і суспільства.

Заява (клопотання) - звернення громадян із проханням про сприяння реалізації закріплених Конституцією та чинним законодавством їх прав та інтересів або повідомлення про порушення чинного законодавства чи недоліки в діяльності підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, народних депутатів України, депутатів місцевих рад, посадових осіб, а також висловлення думки щодо поліпшення їх діяльності. Клопотання - письмове звернення з проханням про визнання за особою відповідного статусу, прав чи свобод тощо.

Скарга - звернення з вимогою про поновлення прав і захист законних інтересів громадян, порушених діями (бездіяльністю), рішеннями державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян, посадових осіб.

Про звернення громадян

Конституція України та  Закон України «Про звернення громадян» надає право усім громадянам України звертатися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об’єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб  із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення. Під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.

 Відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян» у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимогита  підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.

В електронному зверненні мають бути зазначені всі вищевказані вимоги. Крім того, слід також вказати електронну поштову адресу, на яку заявнику буде надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Зміст звернення має бути стислим та інформативним, містити конкретні факти по суті питання.

Звернення надсилається органам виконавчої влади, до повноважень яких належить вирішення порушених у ньому питань.

На прохання заявника відповідь на його звернення може надаватися електронною поштою.

Звернутися до Кельменецької  районної державної адміністрації  можна в письмовій формі, надіславши листа за адресою: площа Центральна, 2 смт Кельменці Чернівецька область 60100, або подавши його до відділу документообігу, контролю та звернень громадян апарату районної державної адміністрації за тією ж адресою (каб.№ 48),

 а також за  телефоном  «Гарячої лінії»  (2 05 80 -  відділ документообігу, контролю та звернень громадян  апарату райдержадміністрації ) та довіри   (2 06 55 -  голова райдержадміністрації) в робочі дні.  

Письмове звернення можна також надіслати з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв'язку на адресу: kelm_rda@bukoda.gov.ua,  politic2007@meta.ua, kelm_rda@ukr.net.

Звернення не приймається до розгляду, якщо:

- порушене у зверненні питання не належить до компетенції органів виконавчої влади;

- не вказані прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, не зазначено дату, електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь;

- у тексті звернення не викладено суті порушеного питання.

 

Начальник відділу документообігу, контролю

та звернень громадян апарату райдержадміністрації                          І.Антонюк

Інформаційні повідомлення