Звернення громадян

Виїзні прийоми громадян ОДА

Виїзні прийоми громадян

  • Графік виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації на І півріччя 2019 року

Додаток

до розпорядження районної державної адміністрації

07.12.2018 № 344

 

ГРАФІК

виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації

на І півріччя 2019 року

 

з/п

Посадова особа, яка проводить прийом

Дата проведення

Сільська рада

1

Швець Віталій Михайлович

голова районної державної адміністрації

січень

лютий

березень

квітень

травень

червень

Бузовицька

Дністрівська

Вороновицька

Мошанецька

Подвір’ївська

Росошанівська

2

Урсуляк Ігор Іванович

перший заступник голови районної державної адміністрації

січень

лютий

березень

квітень

травень

червень

Козирянська

Бернівська

Ленковецька

Перковецька

Вартиковецька

Зеленецька

3

Петіченко Еліна Юріївна

керівник апарату районної державної адміністрації

січень

лютий

березень

квітень

травень

червень

Лівинецька

Бурдюзька

Вовчинецька

Комарівська

Лукачанська

Новоселицька

 

Керівник апарату

районної державної адміністрації                                                             Е.Петіченко

 

    

 

 

 

 

Графік особистого прийому громадян у Кельменецькій районній державній адміністрації

  Графік

особистого прийому громадян керівництвом районної державної адміністрації

 

 

Посадова особа, яка проводить прийом

Посада

Дні та години прийому

 

1

ОЛІЙНИК

Богдан Олександрович

 

голова районної державної адміністрації

щопонеділка

з 9 до 17 год

2

УРСУЛЯК

Ігор Іванович

перший заступник голови районної державної адміністрації

 

щовівторка

з 9 до 17 год

3

ПЕТІЧЕНКО

Еліна Юріївна

керівник апарату районної державної адміністрації

 

щосереди

з 9 до 17 год


 Графік особистого прийому громадян у Чернівецькій обласній державній адміністрації

 

 

Склад постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян Кельменецької районної державної адміністрації

 

 

СКЛАД

постійно діючої комісії  з питань розгляду звернень  громадян

 районної державної адміністрації

 

Богдан ОЛІЙНИК

голова районної державної адміністрації,

 

голова Комісії

 

 

Еліна ПЕТІЧЕНКО

керівник апарату районної  державної адміністрації, заступник голови Комісії

 

 

Інна АНТОНЮК

начальник відділу документообігу  та звернень   громадян  апарату  районної

державної адміністрації, секретар Комісії

 

 

 

 

Члени комісії:

 

Сергій БУНЯК

Кельменецький селищний голова (за згодою)

 

 

Оксана ВОРОНЕЖСЬКА

 

начальник відділу містобудування, архітектури, інфраструктури, житлово-комунального господарства, регіонального розвитку та природних ресурсів  районної державної адміністрації

 

 

Володимир ГАРБУЗ

начальник відділу  з питань оборонної роботи, цивільного захисту та взаємодії з правоохоронними органами районної державної адміністрації

 

 

Артем ДВОРСЬКИЙ

головний спеціаліст відділу  управління персоналом, правового забезпечення та організаційної роботи апарату  районної державної адміністрації

 

 

Ліна РУСНАК

начальник управління праці та соціального захисту населення районної державної адміністрації

 

Нормативна база

  • Розпорядження РДА від 07.06.2016 №135 Про вдосконалення організації роботи із зверненнями громадян до органів виконавчої влади

Відділ документообігу, контролю та звернення громадян апарату районної державної адміністрації

Як направити електронне звернення

Форма для подання електронних звернень громадян до

Кельменецької районної державної адміністрації

 

Установа

Кельменецька районна державна адміністрація

площа Центральна, 2, смт  Кельменці,  Чернівецька область, 60100

.

Електронне звернення*

       Індивідуальне           Колективне

(Необхідне відмітити)

Прізвище, ім’я, по батькові

 

Місце проживання громадянина (заявника)

 

Вид звернення:

Пропозиція (зауваження), заява (клопотання), скарга,** прохання чи вимога  (Необхідне відмітити)

 

Зміст звернення

(Суть порушеного питання, зауваження, заяви, скарги, прохання чи вимоги).

Дата подачі електронного звернення

 

 

Прошу надати відповідь у визначений законом термін. Відповідь надати:

Електронна поштова адреса, або відомості про інші засоби звязку із заявником (контактний номер телефону)

(Вказати e-mail)

Підпис заявника (у разі наявності електронного цифрового підпису)

 

*Примітка: звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями

** Під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги, викладені відповідно до вимог статті 3 Закону України «Про звернення громадян».

Пропозиція (зауваження) - звернення громадян, де висловлюються порада, рекомендація щодо діяльності органів державної влади і місцевого самоврядування, депутатів усіх рівнів, посадових осіб, а також висловлюються думки щодо врегулювання суспільних відносин та умов життя громадян, вдосконалення правової основи державного і громадського життя, соціально-культурної та інших сфер діяльності держави і суспільства.

Заява (клопотання) - звернення громадян із проханням про сприяння реалізації закріплених Конституцією та чинним законодавством їх прав та інтересів або повідомлення про порушення чинного законодавства чи недоліки в діяльності підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, народних депутатів України, депутатів місцевих рад, посадових осіб, а також висловлення думки щодо поліпшення їх діяльності. Клопотання - письмове звернення з проханням про визнання за особою відповідного статусу, прав чи свобод тощо.

Скарга - звернення з вимогою про поновлення прав і захист законних інтересів громадян, порушених діями (бездіяльністю), рішеннями державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян, посадових осіб.

Про звернення громадян

Конституція України та  Закон України «Про звернення громадян» надає право усім громадянам України звертатися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об’єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб  із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення. Під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.

 Відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян» у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимогита  підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.

В електронному зверненні мають бути зазначені всі вищевказані вимоги. Крім того, слід також вказати електронну поштову адресу, на яку заявнику буде надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Зміст звернення має бути стислим та інформативним, містити конкретні факти по суті питання.

Звернення надсилається органам виконавчої влади, до повноважень яких належить вирішення порушених у ньому питань.

На прохання заявника відповідь на його звернення може надаватися електронною поштою.

Звернутися до Кельменецької  районної державної адміністрації  можна в письмовій формі, надіславши листа за адресою: площа Центральна, 2 смт Кельменці Чернівецька область 60100, або подавши його до відділу документообігу, контролю та звернень громадян апарату районної державної адміністрації за тією ж адресою (каб.№ 48),

 а також за  телефоном  «Гарячої лінії»  (2 05 80 -  відділ документообігу, контролю та звернень громадян  апарату райдержадміністрації ) та довіри   (2 06 55 -  голова райдержадміністрації) в робочі дні.  

Письмове звернення можна також надіслати з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв'язку на адресу: [email protected],  [email protected][email protected].

Звернення не приймається до розгляду, якщо:

- порушене у зверненні питання не належить до компетенції органів виконавчої влади;

- не вказані прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, не зазначено дату, електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь;

- у тексті звернення не викладено суті порушеного питання.

 

Начальник відділу документообігу, контролю

та звернень громадян апарату райдержадміністрації                          І.Антонюк

Інформаційні повідомлення

  • Про письмові та усні звернення громадян до районної державної адміністрації у І кварталі 2019 року
  • Про письмові та усні звернення громадян, які надійшли до районної державної адміністрації за 9 міс 2020 рік
  • Про письмові та усні звернення громадян, які надійшли до районної державної адміністрації за 2019 рік
  • Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2018 рік

 

  На виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109 «Про  першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпорядження обласної державної   адміністрації від 25.05.2016  № 327-р «Про вдосконалення організації роботи зі зверненнями громадян до органів виконавчої влади», районною державною адміністрацією проводиться відповідна робота щодо забезпечення прав громадян на звернення.

Пріоритетним напрямком діяльності районної державної адміністрації за  залишається своєчасний та кваліфікований розгляд звернень громадян, чим забезпечувався зворотній зв’язок із громадськістю.

         Робота спрямовувалась на об’єктивний, всебічний розгляд порушених питань, дотримання термінів їх вирішення у відповідності до вимог законодавства.

         Прийом громадян головою райдержадміністрації, першим заступником голови та керівником апарату здійснюється в усі дні тижня, що дає можливість людям звертатися до керівництва району з метою вирішення проблем у зручний для них день та час.

З метою зменшення кількості звернень громадян до вищестоящих органів влади та керівництва райдержадміністрації жителям району щоденно надаються консультації з найрізноманітніших питань в структурних підрозділах районної державної адміністрації.      

 За січень - вересень 2020 року головою, першим заступником голови та керівником апарату райдержадміністрації проведено 5 виїзних прийомів громадян за місцем їх проживання, де прийнято 14 громадян. В результаті 8 питань вирішено  позитивно, 1 – відмовлено,  5 - роз’яснено порядок вирішення питань (з них 4 – роз’яснено  на місці). 

19 лютого 2020 року на засіданні колегії райдержадміністрації розглянуто питання «Про письмові та усні звернення громадян, які надійшли до районної державної адміністрації у 2019 році» та прийнято відповідне рішення, яким передбачено  ряд заходів з метою належної організації роботи по забезпеченню реалізації права громадян на звернення.

За січень-вересень 2020 року до райдержадміністрації надійшло 290 письмових звернень (за аналогічний період минулого року - 338), з них через вищестоящі органи отримано 186 звернень (за аналогічний період минулого року – 267). З отриманих звернень  87 - задоволено,  23 - відмовлено, 103 - роз’яснено порядок вирішення  питань, 74 - переадресовано за належністю, 3 -  - знаходиться в стадії розгляду.

На особистому прийомі в голови, першого заступника голови та керівника  апарату  за  даний  період  побувало 166 жителів  нашого  району,  які звернулися по 167 питаннях (за аналогічний період минулого року - 417). За результатами розгляду звернень  громадян, які побували на особистому прийомі 146 - задоволено, 10 - відмовлено, 6 - роз’яснено порядок вирішення питань, 5 - знаходиться в стадії розгляду.

Всього розглянуто 456 звернень (за аналогічний період минулого року - 755), з них: по  питаннях соціального захисту –322 ( за аналогічний період минулого року – 581), аграрної політики і земельних відносин – 19 (за аналогічний період минулого року - 18), комунального господарства – 77 (за аналогічний період минулого року - 105).

Враховуючи те, що серед усіх звернень було 8 колективних, загальна кількість громадян, які звернулися до райдержадміністрації за січень - вересень  2020 року становить 1365 (за аналогічний період минулого року відповідно 7 та 862).

         За категорією авторів звернень до райдержадміністрації надійшло від учасників бойових дій – 21, інвалідів загального захворювання - 70.

Найбільше зверталися  пенсіонери – 136 звернень, безробітні - 15 звернень, працівники бюджетної сфери –9 звернень, робітники – 5 звернень.   

За звітний період проведено 3 засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень  громадян  при  районній  державній  адміністрації.

       Районна державна адміністрація і надалі буде продовжувати роботу для  створення умов, за яких громадяни матимуть можливість вирішувати нагальні наболілі питання особистого та громадського значення.

 

Пріоритетним напрямком діяльності районної державної адміністрації у  звітному періоді залишався ґрунтовний та всебічний розгляд звернень громадян, з дотриманням термінів їх вирішення у відповідності до чинного законодавства.

В райдержадміністрації забезпечується оперативне розв’язання проблем, що спричинили звернення.

Прийом громадян головою районної державної адміністрації, першим заступником голови, керівником апарату та начальниками структурних підрозділів районної державної адміністрації здійснюється в усі дні тижня, з метою вирішення проблем у зручний для них день та час.

Проводиться конкретна, спрямована робота щодо розгляду колективних звернень та поліпшення організації прийому громадян за місцем їх проживання. 

За  2018 рік  головою, першим заступником голови та керівником апарату районної державної  адміністрації  проведено 36 виїзних  прийомів громадян за місцем їх проживання,  де прийнято 105 громадян по 106 питаннях. В результаті: 52 питання - вирішено  позитивно,  44 заявникам  надано роз’яснення (з них 35- роз’яснено на місці),  10-відмовлено.  

Щопівроку на засіданнях колегії районної державної адміністрації розглядались питання щодо письмових та усних звернень громадян та приймалися відповідні рішення з метою належної організації роботи по забезпеченню реалізації права громадян на звернення.  Інформація про роботу із зверненнями громадян постійно оновлюється, висвітлюється й оприлюднюються на  веб-сайті районної державної адміністрації  та  публікується в районній газеті «Рідне слово».

Протягом 2018 року  до райдержадміністрації надійшло 377 письмових звернень (за аналогічний період минулого року - 441), з них через вищестоящі органи отримано 241 звернення (за аналогічний період минулого року - 365), з яких – 143  заяви задоволено,  29 - відмовлено, 150 - роз’яснено порядок вирішення їх питань,  51- переадресовано за належністю, 4 – не підлягає розгляду.

 На особистому прийомі в голови, першого  заступника  голови та керівника  апарату  районної державної адміністрації в   2018 році   побувало  535  жителів нашого  району  (за аналогічний період минулого року - 439). За результатами розгляду усних звернень 439 питань вирішено  позитивно, 33 - відмовлено, 63 -  заявникам  роз’яснено порядок вирішення питань.

Із загальної кількості отриманих звернень задоволено - 582, відмовлено - 62, роз’яснено – 213,  51 -переадресовано за належністю, 4 – не підлягає розгляду.

Всього розглянуто 912 звернень (за аналогічний період минулого року - 880), з них: по  питаннях соціального захисту - 695 (за аналогічний період минулого року - 654), по питаннях аграрної політики і земельних відносин -  42 (за аналогічний період минулого року - 60), по питаннях комунального господарства - 68 (за аналогічний період минулого року – 66), питання транспорту і зв’язку – 28 (за аналогічний період минулого року – 20).  

Враховуючи те, що серед усіх звернень було 10 колективних, загальна кількість  громадян, які звернулися до райдержадміністрації  за  2018 рік, становить 1074 (за аналогічний період минулого року відповідно 6 та 916).

За категорією авторів звернень до райдержадміністрації надійшло від інвалідів  загального  захворювання – 98, від інвалідів та учасників  Великої Вітчизняної війни - 4, від учасників бойових дій – 168. Найбільше зверталися  пенсіонери – 302 громадянина, та  безробітні – 36 громадян.

На виконання вимог Указу Президента України від  07.02.2008 № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в   райдержадміністрації  утворено   постійно діючу комісію з питань розгляду звернень  громадян. За  2018 рік  проведено 12 засідань  вищевказаної комісії, де  підводились підсумки роботи із зверненнями громадян за попередні періоди.